Politica de livrare

Livrarea produselor digitate se face imediat, primind un mail cu grup de Facebook si cel de WhatApp/Telegram în care trebuie sa cereți accept. Poate dura 1-2 zile până se dă acceptul pe Facebook. Pentru a scurta timpul de aprobare, dați un mesaj la 0740176750. În programele de 21 zile aveți și o sesiune de grup live lunara în care puteți clarifica anumite aspecte și puteți curăța mai personalizat. Produse fizice se livrează în 2-3 zile lucrătoare de către SameDay sau FunCourier. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau conform optiunii Clientului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul României. Pentru străinătate contactați-ne în privat la 0737308882 sau contact@edenbalance.ro pentru a găsi soluții.

Politica de retur

Conform legislației romane în vigoare: Consumatorul poate returna produsele fizice achiziționate, în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități si fără invocarea unui motiv dar scăzând taxele de curierat, taxele processatorului de plati și taxele bancare implicate în ambele tranzactii. In cazul returnării produsului, produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au însoțit). Legat de produsele și programele energetice, de exemplu meditații și serii de întălniri online, termenul de retur este 15 zile numai dacă se demonstrează ca s-a lucrat cu programul respectiv(respectiv 10 zile succesive la programul de 21 zile) si clientul nu obține rezultate. Se ia in considerare activitatea de pe grupurile de facebook, WhatApp. completarea exercițiilor. Pentru programele energetice cu abonament lunar, anularea abonamentului trebuie să se facă cu minim 10 zile înainte de data următoarei plați. EDEN CENTER SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:

  • nu au fost returnate in limitele prevazute de lege;
  • nu sunt returnate in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);
  • produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 din 04.06.2014 articolul 16 punctul c). Adica mai exact produsele personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care contin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului) si a carei matrita a fost anterior aprobata de catre client.
  • pentru produsele energetice, daca nu se demostreaza utilizarea programelor in conditiile de mai sus
  • pentru abonamentele lunare, dacă anularea abonamentului nu se face(prin mail sau telefon) cu minim 10 zile înainte de data următoarei plăți

Motive eligibile pentru returnarea unui produs:

  • Produsul a ajuns la dumneavoastra defect sau deteriorat. In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
  • Produsele au fost livrate sau facturate gresit.
  • Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
  • In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
  • In cazul in care se opteaza pentru inlocuirea cu un produs identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  • Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de EDEN CENTER SRL in termen de max. 14 de zile calendaristice de la solicitare. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
  • Daca constatati ulterior ca produsul este defect, sau ati primit alt produs decat cel comandat va rugam sa ne contactati la numerele de telefon puse la dispoziție in cadrul site-ului pe pagina Contact pentru soluționarea problemei in maxim 3 zile de la primirea produsului.

IMPORTANT!!! Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014 art.16 lit.c) – Consumatorul nu poate renunța la comanda in cazul produselor personalizate. Prin urmare, odata cu aprobarea proiectului grafic comanda nu mai poate fi anulata și vă asumați responsabilitatea preluări de la curier în momentul livrării.  

Politica de refund și retur este pentru 15 zile prin trimiterea un mail la contact@edenbalance.ro. Dacă s-au depașit 15 zile de la procesarea tranzactiei, nu vă putem oferi un refund sau schimb. Atenție taxele de curierat  și taxele bancare pentru tranzacția inițială și retur/refund  sunt suportate de client.

Pentru a fi eligibil pentru un retur, obiectul trebuie sa fie nefolosit  și în aceeasi condiție în care l-ati primit. Trebuie să fie în ambalajul initial.

Unele obiecte perisabile nu pot fi returnate (manacare, carti, supimente desfacute etc). Nu acceptam produse sanitare sau intime , lichide inflamabile, gaze, produse periculoase ca armele.

Obiecte adiționale nerambursabile:

  • Carduri cadouri
  • Produse care se descarca si livreaza online
  • Unele produse persoanale sș de sănătate

Pentru a procesa returnul, ne nevoie de chitanta sau dovada achizitionarii.

Refunduri

O data ce returnul e primit si verificat, va vom trimite un email de confirmare ca am primit obiectul si ca aprobat sau rejectat refundul.

Daca refundul e aprobat, el va fi procesat scazand taxele de transport, taxele bancare si ale procesorului de plați. Daca este uncard de credit e posibil ca sume extra sa fie oprite de banca dvs pentru zilele intre plata si primirea banilor.

Refunduri tarzii sau lipsa

Dacă nu ați primit încă refundul, intăi verificati extarsul de cont.

Apoi contactati banca dvs caci e posibil s aia cateva zile pana plata e procesata oficial.

daca ati facut asta și incp nu aveti refindul scrieti-necontact@edenbalance.ro

Schimburi

Nu inlocuim obiecte care sunt defecte or distruse. Dacă vreți să schimbați acelasi obiect, trimiteți un emial la contact@edenbalance.ro si o sa primiti si adresa unde sa trimiteti obiectul.

Carduri cadou

Daca obietul returnat e cumparat cu un card cadou, veti primi un card cadou pentru valoarea obiectului retunat. O data ce obiectul reurnat e primit veti primi pe mail acest ceritifcat cadou

Trimiterea retururilor

Pentru a returna un produs, trebuie să le trimite-ți la adresa furnizata atunci când ne notificați despre dorința dvs la contact@edenbalance.ro.

Veți fi responsabil pentru a vă plăti costurile de transport asociate acestei trimiteri,  Costurile de transport initiale nu se ramburseaza. Dacă primiți un refund costul de transport și taxele de la procesorul de plați si taxele bancare, vor fi deduse din refund.

Depinzand unde locuiți, timpul în care produsele ajung la dvs poate varia. Dacă faceți retur la lucruri mai scumpe, e de preferat să trimiteti  cu numar de urmărire si să ăuneți asigrare ăentry colet. Nu garantam că noi primim obiectele trimise.

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați-ne la  contact@edenbalance.ro  pentru întrebări legate de refund și retur.